Support
Dersom dere har behov for bistand er vi tilgjengelig for å hjelpe med alt dere måtte lure på.
For å sikre god oppfølging av alle saker vi mottar, ønsker vi at dere melder saker inn i vårt supportsystem. Der kan alle som har tilgang følge med på saksgang og status, og det sikrer ryddig kommunikasjon og oppfølging.
Dersom en sak haster for dere, kan dere bestille hastebestilling. Les mer om dette her.
Åpningstider
08:00 - 16:00 alle hverdager.
Supportsystem
💻 Nettadresse: https://support.report.gurusoft.no.
📩 E-post til følgende adresse oppretter automatisk sak i supportsystemet support.report@gurusoft.no
Tilgang til systemet, inkludert å opprette sak via e-post, krever registrert bruker. Kontakt oss dersom dere har behov for å endre brukere.
OBS! Følgende e-postadresse er avviklet for innmelding av supportsaker: report@gurusoft.no
📞 Telefon: +47 92 44 09 99
Dersom saken haster, eller dere av andre grunner ønsker å snakke med oss, er det bare å ringe oss. Men vi setter pris på at saken er meldt i supportystemet i forkant. Da har vi bedre forutsetninger til å effektivt kunne hjelpe dere med det dere har behov for.